duminică, 1 iulie 2012

O noapte de cosmar.

     Era o noapte furtunoasa eu ma trezisem din somn si nu mai puteam dormi,asa credeam,cand se deschide putin usa de la sufragerie si intra cu trupul pe jumatate o fetita cu parul alb,ochii albi,haine albe si pielea alba.
    Imi adusesem aminte ca in ziua precedenta asamblasem o papusa care defapt era o fiinta extraterestra de pe alta planeta,a carei mama a fost ucisa de catre stramosii mei,mormantul acesteia fiind sub casa mea.
    Eu o intrebam cu o voce tematoare:
-Cine esti?Cine esti?
    Fara sa scoata un cuvant,se apropie de patul meu:
-Ce vrei de la mine?o intrebam eu.
    Incerca sa imi scoata sufletul,ca sa intre in trupul meu si sa se razbune pe oamenii care i-au ucis mama,ne stiind ca acestia au murit de mult.
    Eu ma impotriveam dorintei ei de a prelua controlul asupra trupului meu si ca prin magie intr-o secunda se intoarce la usa spunand:
-Ma voi intoarce!pe un ton sinistru,reintorcandu-se in acea papusa.
    Dupa aceste intamplari m-am trezit brusc realizand ca a fost doar un cosmar.

                                                                                      SFARSIT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu